Jak koupit notebook bez Windows ?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Listopad 22 12:48:20 CET 2001

Nevim o jaky notebook se jedna ve vasem pripade, ale ja mam v praci
DELL Latitude C800, certifikat s licencnim cislem a hologramem je
prilepen na spodni strane notebooku (blbe se tam pri instalaci leze,
tak jsem s nim dosel na xerox a okopiroval to na papir; videli me
kolegove a smali se mi, ze si na xeroxu vyrabim kopii notebooku domu).
Instalacni CD Win2k profesional je vcelku normalni.
Puvodni instalaci jsem ani nespoustel, cely disk jsem zrusil,
rozdelil partitions, nainstaloval Solaris8, Win98, Linux RH7.1
do primarnich partitions a Win2k do logicke partition.
Zcela bez problemu. Teda jediny zadrhel mam se Solarisem,
ale tam to vyresi novy HW release.
Ony Win2k dodane s notebookem jsem tam daval jen pro bezpecnejsi pristup

pro dalkovou administraci jednoho nechteneho Win2k serveru pomoci
WinTerminal (pouziti Win98 pro tyto ucely u nas neni povoleno,
souhlasim).
Pote co jsem si nainstaloval rdesktop do linuxu,
asi oficialne dodane Win2k navzdy odstranim z notebooku.
A cely microsoft s Dell si mouzou, koupilo se to na praci, ne na
windows.
Myslim, ze jsme jich koupili dost, tak si ani nebudou vyskakovat.
PS pro stouraly: Ty win98 mam jen pro testovaci ucely
a jsou kryte jinou multi-smlouvou s MS.

radek.karaffa na ct.cz