HOWTO: Kopirovani textu v x-konzoli

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 22 13:06:45 CET 2001

On 22/11/2001, radek.karaffa na ct.cz wrote:

> A neni to tim, ze MS vyrabi jen 2-tlacitkove mysi a asi je nenapadne,
> ze 3 tlacitka mouzou byt k necemu ? ...

Od toho je emulace tri tlacitek - prostredni tlacitko se emuluje stiskem
obou tlacitek najednou. Navic si troufam tvrdit, ze MS (a asi ani nikdo
dalsi) uz zadne dvoutlacitkove mysi nedela, protoze dneska snad neni
mysi bez kolecka, ktere se otaci i macka. Naopak to smeruje k opacnym
extremum (pamatuji si, ze jsem nekde videl recenzi ma mys, ktera mela
snad dvanact tlacitek :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka