Too many open files in the system

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Listopad 22 14:57:46 CET 2001

Zdravim
na serverech mi to obcas (nekdy ani te tak obcas, jako spise casto :-) )
haze hlasku $subject.
Po trosku zkoumani jsem zjistil, ze je to nedostatkem deskriptoru. Kdyz si
dam ulimit -a, tak je tam defalt nastaveni

open files                  1024

Kdyz to zmenim treba ulimit -n 2048, tak mi to moc nepomuze, protoze je to
jen pro dany proces, kde jsem, ale system jako celek to ignoruje. Zkousel
jsem i prekompilovat jadro 2.4.14, ale je zde stejny limit.

Kde lze zmenit tento limit pro cely system? Predpokladam, ze nekde pri
kompilaci jadra, treba ve zdrojaku, ale nevim kde mam hledat.

Diky vsem co poradi.

Pavel Rauš