Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?

Pavel Stárek bwp na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 15:28:01 CET 2001

Zdravim,

tusim ze v nejakem(kych) zavode SIEMENS pouzivaji Linux.
Tusim ze nejake RH, ale to nevim presne. V nejakem Chipu
o tom byl docela zajimavy clanek.

Cau, Pavel.

> Od: Petr Sindelar <psindelar na linux.mfservis.cz>
> Komu: linux na linux.cz
> CC:
> Datum: Wed, 21 Nov 2001 17:02:52 +0100
> Předmět: Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?
>
> Dobry den,
> rab bych se zeptal, zda je u nas jiz nejakey velky podnik
pouzivajici nejaky IS pod linuxem (napr. SAP ci enco jineho).
> Jde o to, ze sef mi tvrdi, ze tu stale neni linux prijat jako
prumyslova platforma. A v tomhle ma asi bohuzel pravdu,

-----
Užitečné informace pro vánoční pohodu
http://vanoce.centrum.cz