Zvukova karta v RH 7.2 spatne funguje a zvuk praska

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 22 17:08:41 CET 2001

> zdravim,
  Tez zdravim,

> mam problem se zvukovou kartou v RH 7.2 (zvukova karta
> ESS Maestro 1), zvuk praska jako pri poslechu slabe
> stanice, i kdyz posloucham CD.
> Tento problem nebyl v RH 6.2, ani v RH 7.1
> Nepomuze mi ani nastaveni BIOS - disable USB.
  opravdu zajimava volba :-)
  Neni problem nekde v IRQ/DMA? Je to isa/pci? Nema problemy se sdilenim? Neni
moc ukecana nebo nepotrebuje zmensi latency timer?

  Chyba muze byt kdekoliv, verze distribuce ti asi moc nepomuze. Mozna pouziva
jine ovladace, jine nastaveni, jine jadro...

> Muze mi nekdo poradit?
  doufam ze to pomuze. Zkusis se zeptat te karty co ji je ;-) ? Treba pres
cat /proc/interrupts atd. odhalit moznou pricinu.

> zdravi
> Dalibor Smolik
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz