Posta z POP3 (bylo: internet. prohlizec)

mpe na muni.cz mpe na muni.cz
Čtvrtek Listopad 22 19:20:56 CET 2001

On Wed, May 16, 2001 at 12:12:02PM +0200, Josef Vogeltanz wrote:
> Zatimco odesilani zprav pres SMTP funguje normalne, prijem posty pres
> tlacitko GET sice zacne pripojovanim pop3 serveru, ale skonci chybou
> autentizace, cili ze faliruje kombinace uzivatelskeho jmena a hesla. Pritom
> totez pouzivam pri pripojovani na web a funguje to. Uzivatelske jmeno je ve
> tvaru: jmeno na poskytovatel.cz , cili je identicke s e-mailovou adresou.
> Zkousel jsem i jineho poskytovatele, ale vysledek byl stejny. Zatim tedy

Problem bude v tom, ze Messengeru vadi ten zavinac ve jmene uzivatele.
Mozilla uz by ten problem mit nemela. Zkuste se podivat do archivu
konference, mam pocit, ze uz jstem tady reseni jednou cetl.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz