Vypalovacka NEC NR7800

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 22 19:30:37 CET 2001

> Dobry den,
>
>   chtel bych se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti s vypalovacko NEC
>   NR7800 - pripadne 7700. Uvazuji o jeji koupi, ale nikde jsem
>   nenasel, jestli je v linuxu podporovana a hlavne jestli funguje i
>   burn proof (zde oznacovany jako just link). Zkousel jsem prohledavat
>   ruzne Linux Hardware databaze, ale neuspesne.
>
> S pozdravem
>
> Jiri Vaclavovic

Mam NEC-NR7500 a chodi k plne radosti. Takze tahle by snad mela frcet taky.
Kdyz jsem ji kupoval tak mne ani nahodou nenapadlo, ze bych mohl narazit na
ATAPI, nedejboze SCSI palicku, ktera by v Linuxu nebyla podporovana.
Maximalne treba pro cdrdao chybi radky v /usr/share/cdrdao/drivers jako treba
:

R|_NEC|NR-7500A|generic-mmc
W|_NEC|NR-7500A|generic-mmc|OPT_MMC_CD_TEXT

Coz si muzete pridat do ~/.cdrdao-drivers, aby to cdrdao znal. Pkud ne,
budete muset pokazde dava parametrem --driver generic-mmc, ze je to klasicka
palicka.

NR-7500 Burn-Proof neumi, takze v tomhle Vam neporadim. Ale pokud je
Just-Link uplne to samy jako Burn-Proof, tak by to melo chodit. Cdrecord
Burn-Proof zna.

P.S.: Bejt Vami, tak ji klidne koupim, ale ne ze mi pak budete nadavat :-)

P.P.S.: Ted koukam na cdrecord homepage(nebo je to mirror?) a NR-7700 je
oficialne podporovana (pry testovano s verzi cdrecord 1.10). Jo taky tu
koukam na seznam nepodporovanych palicek. Jsou to povetsinou 2x/2x nebo 2x/4x
rychlostni (zapis/cteni) palidla.

--
S pozdravem
                 Kebert Martin