RH 7.2 a SB AWE32

josh josh na yo.cz
Čtvrtek Listopad 22 19:47:43 CET 2001

Wednesday, November 21, 2001, 10:03:58 AM, you wrote:

ZK> Dobry den,

ZK>  pravdepodobne to souvisi s tim, ze mate v jadre isapnp ci jak se to
ZK> jmenuje a startovaci skript rc.sysinit tu zvukovku nenastavi. (ci tak
ZK> nejak to chodi)

ZK> No, jak ji nastavit pres soubor /proc/isapnp nevim, ja upravim prave
ZK> /etc/rc.sysinit (startovaci skript) nasledovne:

ZK> radek
ZK> if [ -x /sbin/isapnp -a -f /etc/isapnp.conf -a ! -f /proc/isapnp ]; then
ZK> menim na
ZK> if [ -x /sbin/isapnp -a -f /etc/isapnp.conf ]; then

ZK> a man nainstalovany balik isapnptool....

> [...]

ted sem zjistil dalsi prapodivnou vec ktera je podle me pricinou
vsech problemu...
zda se mi to jednoduchy: proste moje distribude nevidi
zvukovku vubec a nevi za je v systemu nejaka isa karta.
nevite jak ho donutit aby ji videl...
k tomuto nazoru sem dosel, po tom co mi vsechno pise
no device a v /proc ani /dev nic videt neni...
nevite co s tim???

          -josh.webpark.cz---ICQ:91847172---josh na yo.cz-
MOTTO:
Nikdy nespi tam kde prodáváš pivo.