Jak koupit notebook bez Windows ?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Listopad 22 19:58:14 CET 2001

On Thu, Nov 22, 2001 at 06:29:06PM +0100, Michal Vymazal wrote:

> Pravda, pravda, pane kolego. A jeste pridam - vezmete si pri nakupu
> zakon na ochranu spotrebitele a zacnete klast prodejci otazky. A jedna z
> nich muze znit - nejsou ta M$ v cene nahodou vazany obchod? Prodejce
> musi odpovedet.

nemam mi to nerict to co uz tady slo: prodejce vas asi posle nekam,
protoze jste jenom jeden z minoritni skupiny  a delate problemy,
to mu za to nestoji, porad je tady stado lidi, kteri nad tim pred
koupi nepremysleji a proste zaplati.
svoje prava mate, ale oni nejsou povinni vam to prodat :(

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487