Too many open files in the system

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:08:06 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Pavel Rauš wrote:

> ulimit -a    -> open files                  1024
> cat /proc/sys/fs/file-max  ->           8192

Aha,takze Vam nejde o limit jadra na otevrene soubory, ale na limit pro
konkretniho uzivatele.

No, to je zalezitost PAMu, neni?
/etc/security/limits.conf
?

--
JiKos.

No pokud by to stacilo zvetsit pro uzivatele, pod kterym mi jede treba web,
tak proc ne, ale obavam se, ze to nebude to prave orechove. Krom toho jsem
to zkusil dat do PAMu - zvetsit limit pro vsechny a bez uspechu. Takze asi
se budu priklanet k jaderne verzi.

Pavel Rauš