Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 23 07:30:08 CET 2001

> Nicmene, vseobecnwe receno norma na vseobecnou vymenu neexistuje. Ale
> zacina se rysovat XML.

ale je existuje norma konkretne ISO 8613-1 az 10 tykajuce sa datovej
podoby dokumentu (SGML)

dalej takzvany EDIFACT (elektronicka vymena dat pre administrativu,
obchod a dopravu) vid ISO 9735 a navezne 732, 646/91, 2382-1/84 .....

> Jen pro uklidnenou: vymluva, ze neco je/neni v EU normalizovano
> obvykle je sice pekna, ale nepravdiva. Tady je normalizovano vse, ale
> kdo to dodrzuje je otazka. Snad ani eurobirokrati.

preto je treba o naormach vediet a i o zakonoch ktore nariaduju ich
pouzivanie a vsade kam prides im ich obuchatat o hlavu (tak to robim ja)

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"