MainBoard s chipsetem via 686a

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 23 09:51:27 CET 2001

Urcite zalezi na vyrobci, ja kupoval MB od Abitu.
Nevim ted z hlavy presny typ. Mam v tom jen Celer 466.
Disky mam DMA66 i DMA100. IDE Zipka - OK. IDE CDRW - OK.
Chipset Via Apollo Pro A (southbridge Via 686a).
(tahle kombinace je dulezita, pokud tam neni tohle vsechno,
predtim bylo jen Via Apollo, Via Apolo Pro, ale mely chyby).
Pockal jsem si na ruzne testy a tahle vysla dobre,
tak jsem to vzal a chodi mi na tom bez problemu vsechno.
Myslim tim Win98SE, WinME, Win2k Prof., Win2kServer,
Solaris 8, Suse 7.1, Redhat 6.2, Redhat 7.1 ...
Akorat pri ladeni vykonu s Geforce2 we Win98 mam problemy
pri zapnuti AGP4, ale cert vi kde je zakopany pes ...
S AGP2 to jede STABILNE. WinXP jsem nezkousel, nemam proc ...
Nechytil jsem pocatek threadu, takze nevim jestli byl
udan nejaky presny typ MB.
Opravdu totiz zalezi na HW implementaci a na BIOSu

radek.karaffa na ct.cz