Jak sestavit a poslat mail primo (bez mail klienta)

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pátek Listopad 23 10:49:50 CET 2001

vyjdete z RFC 821, z nej budou odkazy na dalsi potrebne.
V podstate se natelnetite na port 25, pozdravite, reknete od koho chcete poslat kam, co - no a na to co prave budete muset precist to hafo RFCek.
--
Radovan Raszka