Jak koupit notebook bez Windows ?

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Listopad 23 11:45:03 CET 2001

Bohuzel tady hraje roli jeste vec, ktera sice ustupuje, ale ne definitivne.
Jeste v nedavne minulosti byla prevaha poptavky nad nabidkou a prodejci
notebooku si mohli leccos dovolit.

Na druhou stranu kdyby se to nekomu podarilo uhadat, mozna by se divil, jak
malo mu odectou.
Mohlo byt byt treba 800,-, ne 4000 jak by ocekaval.
A stoji to za to ?

Martin Reiser