Ceska PROGRAMATORSKA klavesnice pro KDE

mgr.Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Pátek Listopad 23 12:29:42 CET 2001

Potrebuju urgentne pomoc, jinak se asi pominu.
Bzlo mi 9ya0dano,
Bylo mi (za)dano psat cosi (hodne stranek) cesky a potrebuju to v grafickem
prostredi.
Mam RH 7.1 s KDE, prakticky defaultni anglicka instalace s nasledne pridanou
ceskou klavesnici (skrze ControlCenter/Perzonalization/Keyboard
Layout/Aditional Layouts) a fonty.
Klavesnice lze prepinat z anglicke na ceskou a zpet, ale ta ceska je qwertZ a
ma navic predelanou i interpunkci (ala cesky psaci stroj)

Pokud se nemam v nejblizsi dobe pominout, tak ji poptrebuju nastavit na
ceskou programatorskou, (tedy vlastne anglickou pouze s predefinovanou
numerickou radou klaves)

Muze mi nekdo poradit, kde se to da udelat? (radeji poctivou konfiguraci',
nez klikoskym resenim)?

Diky moc za kazdou radu - dost to specha a ja nevim, co cist driv

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek