GAIM (Was: ICQ & novej protokol [ funkční klient ])

Michal Cihar cihar na email.cz
Pátek Listopad 23 13:16:34 CET 2001

Zdravim

> Vcera jsem GAIM zkusil instalovat z RPM (primo od autoru) na RH7.2 a
> fungovalo to dobre. Protoze jsem ale nenasel zpusob, jak konvertovat
> uzivatele z licq (priznam se, ze jsem ani moc nehledal :), pouzil jsem
> ho zatim jenom pro odstraneni nasyslenych zprav, ktere mi chodily pri
> kazdem prihlaseni pokazde znovu.

na konverzi zkuste treba tento jednoduchej skriptik:

<code>
#!/bin/sh

rm -f ~/.gaim/kontakty.new

cd ~/.licq/users/ || exit

for i in *.uin ; do
        ALIAS="`cat $i | grep ^Alias | sed s/Alias\ =\ //g`"
        UIN="`echo $i | sed s/.uin//g`"
        echo "Pridavam $ALIAS ($UIN)"
        echo "b $UIN:$ALIAS" >> ~/.gaim/kontakty.new
done
</code>

pak je potreba rucne prejmenovat ~/.gaim/kontakty.new na neco jako
~/.gaim/UIN.blist

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz