prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Pátek Listopad 23 15:11:33 CET 2001

Novogear wrote:
> Ale je to jeden  ze zakladnich konfiguracnich programu v RedHatu

	To slysim prvne, ja mel za to, ze zakladni konfiguracni program v
Linuxu (to vazne neni o distribuci) je editor (ed, vi, vim, joe, emacs,
pico (ne to nikomu nenadavam) apod.), pak je to konkretne v RedHatu
control-panel, pak jeho textova obdoba (pouziva to vubec nekdo?) a pak
KDE/GNOME nastavovaci soft. Nejaky Linuxconf v tom jednak nevidim a
jednak je to zhruba stejna trida jako fetchmail-conf, Apachi (ci jak se
ta zbesilost jmenuje) atd... jsou to nastroje uplne jineho charakteru (a
navic distribucne nezavisli).