prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Listopad 23 15:28:36 CET 2001

Pavel Janík wrote:

>    From: "Martin Reiser" <martin.reiser.konf na tesmedia.cz>
>    Date: Fri, 23 Nov 2001 11:12:35 +0100
>
> Zdravím,
>
>    > Ve firme budeme u serveru asi prechazet z xxxxxx na xxxx.
>    > Nerozhodoval jsem o tom ja :((.
>
> protože se ptáte, jaký je mezi těmito distribucemi rozdíl, tak to znamená,
> že alespoň jednu z nich neznáte. Jak tedy můžete vědět, že ono rozhodnutí
> je špatné? Máte pro to své důvody? Nebo je to vlastně jenom Vaše neochota
> ke změně?
pokud člověk už delší dobu používá a naučil se styl jedné distribuce nechce
se mu logicky ucit se toto znovu spousta věcí je sice stejných, je to pořád
LINUX, ale rozdíly se najdou. Pokud člověk je zběhlý a znalý LINUXák a
hledá distribuci na server je podle mě zcela jedno kterou si vybere, každá
jde použít. Tak hlavním kritériem výběru je znalost té které distribuce. To
je asi můj názor.

Stefan