prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Listopad 23 16:11:24 CET 2001

Novogear wrote:

> Pro mne znamena "vi" navrat do 60 let, a v zivote ho pouzivat nebudu .
to jsem si asi tak před dvěma roky říkal také a dneska píšu pomocí gvim
všechno a bez něj si život nedokážu představit

> Dale mi vadi, ze v casopisech kdyz uz napisou neco o Linuxu, tak je to
> stylem
> stahni zdrojaky - edituj - kompiluj. Ja chci Linux pouzivat, a ne se v nem
> "hrabat".
většina programů je k dispozici jako zdrojové kódy a tak je trojice
configure make make install standartní "instalátor" dostupný v každé
disribuci

> Bohuzel, ja patrim do generace, ktera pouzivala nekolik let Windows a ja
> se nechci
> vracet spatky, ja ty okenka potrebuji.
pracoval sem v M$Win tak asi 5let teď dva roky LINUX sice používám KDE ale
bez "Konsole" ani ránu :O)))

jo s tím také nesouhlasím

Stefan