Ceska PROGRAMATORSKA klavesnice pro KDE

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 23 15:42:07 CET 2001

mgr.Jan Obdrzalek <obdrzalek na zoom-int.cz> wrote:

 : Potrebuju urgentne pomoc, jinak se asi pominu.
 : Bzlo mi 9ya0dano,
 : Bylo mi (za)dano psat cosi (hodne stranek) cesky a potrebuju to v grafickem
 : prostredi.
 : Mam RH 7.1 s KDE, prakticky defaultni anglicka instalace s nasledne pridanou
 : ceskou klavesnici (skrze ControlCenter/Perzonalization/Keyboard
 : Layout/Aditional Layouts) a fonty.
 : Klavesnice lze prepinat z anglicke na ceskou a zpet, ale ta ceska je qwertZ a
 : ma navic predelanou i interpunkci (ala cesky psaci stroj)

 : Pokud se nemam v nejblizsi dobe pominout, tak ji poptrebuju nastavit na
 : ceskou programatorskou, (tedy vlastne anglickou pouze s predefinovanou
 : numerickou radou klaves)

 : Muze mi nekdo poradit, kde se to da udelat? (radeji poctivou konfiguraci',
 : nez klikoskym resenim)?

ja som si urobil podobnu slovensku klavesnicu (upravit by nebol problem):
http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/download/xkb
subory sk_rg a sk_rg2 (ta prva je cisto slovenska, ta druha prepinatelna
us/sk)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |