ODBC v linuxu

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Pátek Listopad 23 16:33:20 CET 2001

Zdravim l.k.

prochazel jsem archiv a k tematu ODBC jsem moc veci nenasel a v mem
problemu byly vyreseny vetsinou provizorne anebo vubec...

ma situace je nasledujici..

mam linux server redhat, na kterem je nejake ftp pro klienta, ktery zde
ulozi data ve forme tebulky z ms access...

a ja se na tuto tabulku potrebuji pripojovat a a cist data pomoci ODBC
na linuxu, nechci do toho zapojovat zadny dalsi poc, navic s win :o( ty
data nechci upravovat, jen cist... (vse linux a jen jeden stroj)

je nejake efektivni reseni???

hlavne potrebuji neco pod konzoli, neco co vyzaduje kde nebo gnome bych
pouzival nerad...

dokaze mi nekdo poradit pripadne nasmerovat???

S pozdravem

Bohdan