mozilla 0.9.5, 0.9.6 + eBanka

Radim Kubacki radim.kubacki na sun.com
Pátek Listopad 23 16:40:50 CET 2001

Leos Literak wrote:

> ze stejneho duvodu jsem presel na posledni Netscape 6.x, ktery
> tuto chybu nema ...

NN6.2 je postaven na Mozillovske vetvi 0.9.4.1.

Na klientskem servise eBanky mi odpovedeli toto:

---------------------------
Vazeny pane Kubacki,
dovolte, abych odpovedela na Vas dotaz.

Stranky eBanka jsou pristupne z prohlizecu Netscape Navigator a Internet
Explorer. Stranky jsou castecne pristupne i pri pouziti prohlizece
Mozilla. To vsak predevsim z toho duvodu, ze je tento prohlizec postaven
na jadru prave prohlizece Netscape, jak jste zminil. O plne podpore
samotneho prohlizece Mozilla eBanka v soucasne dobe zatim neuvazuje. U
prohlizece Mozilla 0.9.7 a vyssich verzi se objevuje chybova hlaska, o
ktere vime a nasi vyvojari se snazi celou situaci resit. Zatim vam
bohuzel nemuzeme sdelit podrobnejsi informace.

Budete-li mit jakekoliv dalsi dotazy, prosim, kontaktujte nas
prostrednictvim e-mailu ci na bezplatne klientske lince 0800 124200.

Preji Vam prijemny zbytek dne!

Pavla Sevcikova
Klientsky servis
eBanka

Jak videt je tam par nepresnosti. Pokud ale dostanou tolik dotazu na
tenhle problem tak snad svuj postoj prehodnoti. Zvlast pokud se
zdurazni, ze na Linuxu je pouzivani Mozilly dosti caste.

Radim