automaticke spusteni https

Petr Skyva pace na go.cz
Pátek Listopad 23 18:39:19 CET 2001

Dobry den,

asi jste chtel udelat ssl klice bez hesla pokud jsem z vaseho dopisu
pochopil.
proto posilam navod jak tyto klice vytvorit bez hesla (podpisu)

./openssl req -new > new.cert.csr
./openssl rsa -in privkey.pem -out new.cert.key
./openssl x509 -in new.cert.csr -out new.cert.cert -req -signkey
new.cert.key -days 999
cp new.cert.key  /usr/local/apache/conf/ssl.key/server.key
cp new.cert.cert /usr/local/apache/conf/ssl.crt/server.crt

s Pozdravem

Petr Skyva