postgresql

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Listopad 23 20:13:22 CET 2001

Diky,
jeste prosim kde se nastavuje
zkusil jsem to rucne, ale pak mi zase hlasi (postmaster -i) ze nema
specifikovano kde jsou ulozena data.

Nemohu nalezt konfiguraky pgsql - kde jsou v RH 7.2 ulozeny?
Dik

--

Best regards,
Jiri Chaloupka

Jiri Chaloupka			B2BExpander.com
chaloupka na b2bexpander.com	the real e-business solutions

... have you visited www.b2bexpander.com today?