DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Listopad 24 10:16:49 CET 2001

>   To je hezky, jenze voodocka3 se asi jiz nikde sehnat
> nedaji a pro fb na me karte by ti tupani z nejmenovanych
> (opravdu nejmenovanych, Trident a VIA by si tim trhli
> ostudu :-) firmicek museli zverejnit specifikace sveho
> dilka. Ono kdyz se grafika hlasi jako Vesa 1.2 je to s fb
> problem.
>
>   Kazdopadne je to prijemne zjisteni, pokud by se voodo3
> zbavoval nekdo pobliz Brna, tak bych se mozna nenechal
> premlouvat :-)

Ja bych tu svoji voodoo3 neprodal. Hry uz moc nehraju (co si
budeme povidat voodoo3 uz je davno za horizontem vykonu),
ale co se tyce podpory v linuxu, tu si opravdu nemuzu
vynachvalit.
Minule jsem zapomnel dodat ze v Xech funguje i hw-scaling
televizniho signalu.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://dione.zcu.cz/slovnik/ ; http://www.sendme.cz/tex

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."