Vypalovacka NEC NR7800

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Listopad 24 10:44:43 CET 2001

> Ahoj,
  Ahojte,

  Ja uspesne ;-) Nakej japonec to snad rozchodil...

> 	Presne tak. Mel jsem tu cest s 7700 a s cdrdao 1.1.3.
> 		Michal
  Tedy mela by jet s cdrutils-1.10 a s ide-scsi, cili podle me normalka. Nove
cdrutils jsem tedy stahnul, palitko vyzkousim pres vikend a dam vedet, prip.
zaznam na linux-hardware.
  Burn-proof mohu vyzkouset, ale neni to pod linuxem tezce zbytecny? Nebo se
ti snad spousti nejakej blbej setric co kompl hryzne?
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz