nejde shodit cdda2wav

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Listopad 24 11:01:18 CET 2001

 OV> Jenze: to neni pripad hw do kose. Proste novejsi xcdroast pouzil
 OV> na
 OV> tlacitko CD info neco, co SCSI vyplovacka 2 roky stara nebyla
 OV> schopna
 OV> obslouzit. Ale to snad neni duvod ji hazet do kose. Taky mi neni
 OV> jasne, proc by toto mel resit ovladac. Myslim si, ze system sam by
 OV> mel
 OV> umet zabit proces kdykoli, a ne jenom, kdyz ten proces chce
 OV> spolupracovat. Toto mi prijde velmi zvlastni. Ze proste nekdo
 OV> (jeste
> [...]

Predstavte si zarizeni, kteremu poslete na nejaky port prikaz a ono vam
na nejakem jinem portu vrati odpoved. Aplikace posle prikaz, zarizeni
ma chybu a odpoved neposle. Aplikace bude na veky cekat na odpoved,
dobra zabijeme aplikaci, ale zustane tu po ni zarizeni ktere dostalo
prikaz a treba po nejake dobe posle odpoved a ceka az si ji nekdo
prevezme. Pokud se nedocka bude ono zarizeni mimo provoz a jakakoliv
aplikace ktera by jej chtela pouzit by nejdrive musela prevzit odpoved,
kterou vyvolal prikaz te predchozi, ted jiz zabite aplikace. To se
ovsem ta dalsi aplikace nema jak dozvedet. Takze i kdyz odstrelim
aplikaci, ktera selhala vinou hw. Stejne musim pocitac nakonec
restartovat abych odblokoval signalem reset ono vadne hw.

Petr

... Nejlepsim pritelem muze je jeho dogma.