Pozor na chybu v 2.4.15

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Listopad 24 16:22:13 CET 2001

On Sat, 24 Nov 2001 10:54:25 +0000 (UTC), David Jez wrote:

:> BTW, kto je Marcello - da sa o nom docitat viac? Dat spravu
:> aktualnych jadier 18-rocnemu chalanovi je vcelku odvazne,
:> snad vie, do coho ide a ma na to schopnosti. Pokial je naozaj
:> tak dobry, klobuk dolu a drzim mu palce.

:   dobra nalada po ranu?

???

Celkom vazne ma zaujima, o koho ide, to meno som prvykrat
zaregistroval az ked sa zacalo hovorit o odovzdavke kodu.
Kedze Alana povazujem za seriozneho cloveka (pravdu povediac
co sa tyka udrzby a QA za schopnejsieho ako Linusa),
predpokladam, ze Marcela nevybral za svojho nastupcu nahodou
a rad by som o nom vedel nieco viac.
Na http://www.marcelothewonderpenguin.com/ som sa dozvedel
akurat ze robi pre Conectivu.

Ze je to odvaha myslim potvrdia viaceri - 18-rocnych co vedia
kodovat ako mali bohovia je spusta, ale 18-rocnych, co vedia
udrziavat kod velkosti linuxoveho jadra vela nie je.

Zdravi
--
                                    Stano