Jak koupit notebook bez Windows ?

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Listopad 24 12:47:08 CET 2001

 rk> Jezis a neni to takove nejake skoro za protizakonne ?
 rk> Chapu, ze muzou rict, ze zarucuji funkcnost
 rk> pouze s dodanym OS, ale ...
 rk> Pripada mi to jako kdyby mi nekdo prodaval pracku,
 rk> s ni mi dal praci prasek od firmy BlaBla
 rk> v cene 3-5 tisic (za ktery ruci) a rekli,
 rk> ze to je v cene pracky a bez prasku to stoji stejne.
 rk> Jezis nejsem magor, neco si MUSEJI prihodit,
 rk> ten vyrobce prasku jim to nedal ZADARMO.
 rk> To je opravdu zrale na nejakou navstevu OI.

Jenomze oni to takhle dostavaji primo z tchajwanu, takze poslete OI na
tchajwan. To bych mozna mohl chtit prodat sw bez nosicu, ze mi to maji
prepalit na muj nosic.

Petr

... Seminar o cestovani casem se bude konat prede dvema tydny.