etherexpres100 a 2.4.x jadra

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Sobota Listopad 24 19:20:36 CET 2001

On Sat, 24 Nov 2001, Zdenek Pizl wrote:

>  mate take tak spatne zkusenosti s touto PCI 100Mbit
eepro100.c:v1.09j-t 9/29/99 Donald Becker, je to onboard eepro100 na
qdi briliant doske. kernel je 2.4.9-7smp od rh.

> Nebo to nekomu funguje ve full_duplex dele nez dva dny a za
> husteho provozu ?
funguje vo full duplexe 100mbit, ale nevedel som ju rozchodit oproti
10mbit portu na switchi (3com superstack II 1100) a ani cez prekrizeny
kabel priamo na pocitac s 10mbit kartou.

Niekedy, netusim za akych podmienok sa karta nezinicializuje poriadne (po
reboote) a je potrebne vypnut atx zdroj aby sa znovu pozbierala.

d.

* Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.