etherexpres100 a 2.4.x jadra

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Sobota Listopad 24 21:44:48 CET 2001

z.p na linux-cd.cz (Zdenek Pizl) writes:

> DD,
>
>  mate take tak spatne zkusenosti s touto PCI 100Mbit
> sitovkou a jadry 2.4.x jako ja? Myslim tim to, ze se
> nahodne zasekavaji a odmitaji spolupracovat (NETDEV
> WATCHDOG: eth0 timeout). V archivech pres google jsem nasel
> dost takovych zprav a jedinym resenim se zda byt v
> souvislosti s touto kartou pouzivat SKUTECNE stabilni radu
> 2.2.x, kde x je dostatecne velke ~ 19,20.

> Nebo to nekomu funguje ve full_duplex dele nez dva dny a za
> husteho provozu ?

U mne absolutne zadne problemy, pouzivam v posledni dobe v podstate
pouze tyto karty. Konfigurace od 1 ks az max 4. Sice tam netecou zadna
velka data (vetsinou se 5 min prumer pohybuje do 10Mb/s - alespon na
interfacech ktere merim, na zbylych muze byt ten tok mnohem vetsi)

Pouzivam s libovolnymi jadry 2.2 nebo 2.4.
V routeru se 4 kousky to jelo s jadrem 2.4.2 asi 150 dni (v podstate
od zacatku), nez tomu odesel disk.

Brno, Czech Republic