mys s kolieskom

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Listopad 24 22:07:33 CET 2001

Zdravim,

,+---[ Dne čtvrtek 17. květen 2001 00:35 mirek na petricek.cz napsal(a) ]---+'
|  On Thu, May 17, 2001 at 12:03:21AM +0200, Frantisek Kajan wrote:
|  > da sa pod Linuxom rozbehnut mys s kolieskom? Ak ano, ako?

doporučil bych Vám se podívat do archívu tohot mailinglistu, bylo to tam
probíráno asi tak 100x (hledat: intellimouse, kolecko, ...).

|  Nepisete, jakou mate distribuci ani typ mysi. Budu tedy
|  predpokladat, ze mate nejakou hodne standardni mys a
|  nejaky novejsi RedHat.

Myslím, že závažnější neinformace je ten typ myši (toto řešení je
"distribution independent" :) Mám klasickou Genius NetScroll PS/2 a v
XFConfig-4 (XFree86 verze 4.x) je sekce mouse následující:

<copy>
Section "InputDevice"
        Identifier      "Mouse0"
        # Modified by mouseconfig
        Driver          "mouse"
        Option          "Device"                "/dev/mouse"
        Option          "Protocol"              "IMPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons"       "yes"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
        Option          "Resolution"            "200"
EndSection
</copy>

Pro myš nePS/2 je třeba změnit protokol za IntelliMouse, tj.:
        Option          "Protocol"              "IntelliMouse"

Nepoužívám žádný přídavný prográmek typu "imwheel" ani žádné speciální
parametry pro "gpm".

S pozdravy Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-