prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Neděle Listopad 25 09:52:00 CET 2001

> Ale ja ho opravdu pouzivam na desktopu a Windows se mu opravdu nemuzou
> rovnat!? :)

Jo ja vam to neberu, ale dovedete si to predstavit u sirsi masy lidi?
Bohuzel, ale Exelovske a Wordowske soubory jsou dnes skoro
standart, uzivatele chteji hrat hry, mnoho specializovanych programu
je jen pro Windows.
Myslim, ale ze desktop na Linuxu se rychle vyviji, podivejme se 2 roky
zpet, bylo to pro mne nepouzitelne, dnes o tom v omezene (muj problem
je ze chci hrat i hry) forme uvazuji i ja.

Mam v internetu par stranek zabyvajicich se ciste Linuxovou tematikou -
pristup pres MSIE je 85%, zbytek je Linux.
Pred nejakum casem delali podobny pruzkum na www.linuxworld.cz
vysledek byl podobny.
I tento e-mail je psan v Outlook Expresu

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz