Problem s vzdialenym pripajanim k X-om

David Tok theo na coolnet.cz
Neděle Listopad 25 14:20:04 CET 2001

On Sun, 25 Nov 2001, Vladimir Rengevic wrote:

:Dobry den,
:
:neviem sa dopatrat jednej veci. Chcem sa pripajat k serveru z ineho Xservera zo siete.
:Asi som zle patral, ale nikde som o tom nic nenasiel. Vzdy dostanem hlasku
:"connection refused". Skusal som do hosts.allow dpolnit xdm:all, firewall tam
:neni. X-y na serveri chodia bez problemov. Je to RH 7.1. Co mi treba povolit???
:Asi mi nieco uslo....
:
:Vdaka. Vlado

Pokud jste prihlasem pod nejakym X-serverem na lokalnim stroji a chcete
spustit X-aplikaci z jineho stroje, musite:
lokal: xhost +IP.VZDALENEHO.STROJE
lokal: ssh vzaleny stroj		-- musite mit povoleny X-forwarding
vzdalen.: export DISPLAY=IP.LOKALNIHO.STROJE:0.0
vzdalen.: SPUSTENI-X-APLIKACE

pr: 10.1.1.1 - lokal, 10.1.1.2 vzdaleny

xhost +10.1.1.2
ssh user na 10.1.1.2