gnorpm

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Listopad 25 18:22:43 CET 2001

   From: David Trcka <trcka na poda.cz>
   Date: Sun, 25 Nov 2001 17:19:42 +0100 (CET)

Zdravím,

   > No tak to zrovna ne, a pokud v nekterem z puvodnich prispevku byla
   > podminka, ze internet neni k dispozici, pak jsem si ji nevsiml
   > a omlouvam se za nevhodnou radu.  Nicmene neverim, ze to nejak
   > nejde. Akorat teda sam nevim jak, protoze jsem to bez internetu nikdy
   > nepotreboval delat.

ať je to klidně i s Internetem, ale ať si to bere soubory z CDček, když už
je mám tady, nemusím snad stahovat milión věcí z Internetu, když už to mám
na koupených/vypálených CD. Je to tedy možné s Red Hat Linuxem? Já to jaksi
považuji za samozřejmost, ale už jste druhý člověk (vlastně třetí, pokud
budu počítat i sebe), který mi tvrdí, že to neví!
--
Pavel Janík

echo Mhbqnrnes Stbjr | tr "[a-y]" "[b-z]"
                  -- Someone, somewhere...