prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Listopad 25 20:31:07 CET 2001

Dobry vecer,

> Z teto debaty pro mne vyplyvaji nasledujici body:
>
> 1 - I kdyz jiz rok spravuji Linuxovy server v plne
> spokojenosti mel bych prejit na Windows, nebo si
> najit linuxoveho odbornika, protoze jsem nezvladl
> textovy editor "vi" a mojim konickem neni studovani
> zdrojovych souboru kernelu.

No asi takto. Ak niekto spravuje server asi niecomu musi rozumiet,
alebo sa mylim???? Nik vas nenuti studovat zdrojaky jadra
a moj oblubeny editor je joe, ma pre mna lepsie ovladanie
ako vi, len treaba vyskusat!

> 2 - Mel bych si zkompilovat kernel, protoze bych
> usetril nejmin 10kb na stroji s 128MB pameti, a na
> disku s 40GB bych mel o 2MB vice mista protoze bych
> vyhodil moduly jadra.

No zasa rana vedla. Ak chcem zoptimalizovat vykon svojho
pocitaca tak jednoznacne ano. Ak mam 384DX/8MB RAM
tak urcite ano. Ak mam P4/1.4GHz s 512MB RAM tak
to asi taka nutnost nebude, vsak???

> 3 - Nemel bych propagovat firmu SuSE, protoze to
> neni v teto konferenci dobrym tonem.

Ona v tejto konferencii je kopa ludi a demokracia. Az na to,
ze niektori maju niekedy ostrejsie nazory. Ale su to inak
fajn chlapi....

> 4 - Mel bych se venovat gramatice ceskeho jazyka.

Tak toto som nepochopil, aj ked tu clovek najde unikatne
skomoleniny rodneho jazyka. Hlavne mylenie si i/y niekedy
cloveka skoro zhodi zo stolicky.

Inac vela zdaru a chuti do studia! Na Linuxe je krasne to,
ze sa tam da urobit skoro cokolvek a ked sa to raz
rozbehne uz to netreba 3x denne restartovat!

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799