ALSA a floppy

Miroslav Kure kurem na upcase.inf.upol.cz
Pondělí Listopad 26 08:03:25 CET 2001

> Dobry den,
Dobry.

> mam problem s ovladacem YMF, ktery je soucasti ovladacu ALSA v 0.5.11.
> Pokud jej mam zkopilovany do jadra a udelam jakykoliv pristup k floppy,
> cely Linux zamrzne.

Moc Vas nepotesim, ale mam ten stejny problem. Testovany vsechny
kombinace jader 2.2.x / 2.4.x (/ 2.5.0 :-)) a vsechny verze ALSA
0.5.x / 0.9.x. Zvukovka s chipem YMF 724 (neintegrovana).
IRQ konflikt NEnastava.

Kdyz jsem se ptal na alsa mailinglistu, skoncilo to tak, ze nekdo se
tam vecpal s tim, ze za to muze poradi inicializace zvuku a usb,
nicmene ja zadne usb zarizeni nepouzivam a podporu v jadre taky nemam.

Takze pred pristupem na floppy nesmim zapomenout vzdy unloadovat
alsa moduly...

> Predtim (kdyz jsem pouzival RH) jsem to vyresil prechodem na ovladac,
> ktery je primo v jadru. Ted nemohu, protoze MDK 8.1 je kompilovane
> s ALSou a na download zdrojovych kodu nemam linku.

Nehlede na to, ze ALSA ma (mela) byt oficialni zvukovou architekturou
v novych vyvojovych jadrech...

S pozdravem
                 Miroslav Kure