Oracle installation (<next> button fails...

Leos Literak leos.literak na soltima.com
Pondělí Listopad 26 10:10:31 CET 2001

Diky za info,

preposilam to i do konference, treba to nekdo bude jeste
potrebovat. Jinak skoda, ze me nenapadl ten trik s numlockem,
stejny problem ma totiz taky (skvele) javovske IDE IntelliJ Idea.

    Leos

Leos Literak
Software Engineer

mobile: +420-605-849-087