Vyreseno: Bash konstrukce [[ "$a" == "b" ]] - Linux OK, Cygwin KO???

Pondělí Listopad 26 10:00:37 CET 2001

Martin Proks <proks na aerospace.fsik.cvut.cz> wrote:
-> Zdravim,

-> Tak jsem se na to vyspal a nasel jsem chyby.

-> a) autoconf  vytvori #!/bin/sh script. V linuxu (RH) sh -> bash,
->   v cygwinu sh -> ash. V ash konstrukce [[ $a == "neco" ]] neprojde,
->   musel jsem nahradit konstrukcema if [ ${a} = "neco" ]; then ....; fi

tak to je jednosnacne chyba autoconfu. V ziadnom pripade NESMIE predpoklad
ze sh = bash! a /bin/sh konstrukciu [[ ]] _nepozna_ a toto musi predpokladat
kazdy kto tvori shell skripty. Ak potrebuje bash, nech pouziva /bin/bash.

 M$ Win's are shit, do not use it !