Postfix - neodesila

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Listopad 26 11:25:11 CET 2001

Hojky,

mam problem s postfixem na notebooku 120 pentium RH 6.2, je pripojen do
site vetsinou, a je na nem zprovoznen postfix, prez ktery odesila
veskerou postu, ten notebook je ve vyjimkach mimo sit ale spise
ojedinele.

Problem je v tom ze postif z niceho nic prestal odesilat maily netusim
vubec proc v logu mam
conection time out (port 25) pritom mail server na ktery to posilam
stoprocentne funguje. Je mi pouze divne ze k serveru ktery je za
firewallem za gnatboxem takze ma jine ip vnitrni a jine vnejsi a ja mam
pochopitelne pristupne to vnitrni ale postfix mi vypisuje vnejsi tak
jako z dns serveru ale veskere dotazy ktere vyvolam se ridi podle toho
co mam v /etc/hosts

diky za pomoc

--
Ondoej Tuma