Trustees

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Listopad 26 13:08:19 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001, Tomas Srb wrote:

> Mate nejake zkusenosti s projektem acl.bestbits ?  Procetl jsem si
> dokumentaci obeho, a pripada mi ze je to kazde neco uplne jineho - v
> podstate trustees plne vyhovuji tomu co potrebuji, acl jsem bud nepochopil,
> nebo jsou prakticky nepouzitelne.

Predpokladam, ze Vam jde o to (alespon co jsem se koukal do dokumentace k
trustees na URL co jste sem posilal) mit moznost nastavovat pristupova
prava k souborum komfortneji, nez je mozne pres unixovy standard - tedy
napriklad povolit vice uzivatelum z ruznych skupin ruzna prava k jednomu
souboru, apod.
Coz je presne to, co ACL umi, a mel jsem za to, ze trustees take.

Pokud jsem Vas spatne pochopil, tak se omlouvam.

--
JiKos.