Linux a SIS645 RH6.2 a Oracle

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Listopad 26 13:00:02 CET 2001

Podle me zkusenosti: Na distribuci az tak moc trvat nemusite (Oracle dnes hlasa vicero distribuci), ale pokud splnite pozadavky (verzi glibc atd. a hlavne nainstalujete tu spravnou verzi javy), nehrozi vam nic. Provozoval jsem produkcni oracle na debianu a problemy nebyly. Ani na hot-line se nedivili. Kdyz jsem potreboval poradit, zeptali se na distribuci, ja rekl Debian a bylo...

Takze si klidne nainstalujte vyssi klobouk.

Ing. Vladimír Náprstek, mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz