prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Listopad 26 16:52:00 CET 2001

Michal Vymazal wrote:

> A jakpak chcete hlasit chyby do bugzilly, bavit se s vyvojari, okolnim
> svetem apod. Cesky to mnohdy nepujde .........

Vratte se do reality! Ten clovek chce linux pouze _pouzivat_. On nebude
hlasit chyby do bugzilly a nepotrebuje se bavit s vyvojari. On bude
spokojen, kdyz mu to bude chodit a bude to delat vicemene to, co od toho
ocekava. A rekl bych, ze mu bude dost putna, jestli to nakonfiguruje
linuxconfem, nebo YaSTem. Ale tahle debata uz je fakt mlaceni prazdne
slamy...

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs