Re: Redhat vs. SuSE

David Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Listopad 26 17:53:32 CET 2001

Dne 26. listopad 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> Nikoho nenutim, pokud vladnete anglickym jazykem a mate dost trpelivosti a
> casu urcite ten spravny navod, na ten ktery problem na webu naleznete.
> Ja radeji zaplatim cca 1400,- (za SuSE) a mam vse, jak se rika pod jednou
> strechou:-) Ano usetril bych ony penize, ale za tu "usporu" mi to nestoji.

Mno to sice ano, ale napriklad CZLUG vytvoril ceskou mutaci RH, ve
ktere je vetsina manualu cesky + kniha (myslim computerpressu) LDP v
.pdf (cca 1200 stran, kdo by ho neznal ;o) )

S pozdravem
ILICZ

Vyberte Vas "Nejoblibenejsi automobil roku 2002 v CR"
a hlasujte na adrese http://www.autoroku.cz. Hlavni vyhra 600 000 Kc!!!