Vypalovacka NEC NR7800

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 26 20:07:44 CET 2001

> IMHO ne, vždyť Linux není real-timový operační systém.
  To ne, ale preemptivni ano a pokud nedelas nic jineho, tak prebytku casu
az az ;-) Prisadim si: na widlich to je zapotrebi i kdyz nejsou real-time.
Navic muzes mit realtime system, ale pokud mas na IDE jeste jine zarizeni,
ktere si rozmysli ze bude hoodne dlouho drzet sbernici tak ti ani realtime
nepomuze ;-)

  Ne, spise jsem to myslel objektivne tak, jestli pro nej maz opravdu vazny
duvod ze se bez nej kazi cdcka a das ruku do ohne za to, ze CD nebudes zrovna
_nutne_ potrebovat pro zprovozneni nejakeho stareho pocitace s mechanikou
ktera je cist odmita.

PS: Mitsumka samozrejme precte i 16xpalene 80-ky zelene a transparentni noname
;-) to jen kdyby mi nekdo chtel poradit treba vymenu cdromky ;)
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz