etherexpres100 a 2.4.x jadra

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 26 20:37:50 CET 2001

> DD,
  zdarvim pozdravuji,

             ~~~~~~~~~~~
> nahodne zasekavaji a odmitaji spolupracovat (NETDEV
> WATCHDOG: eth0 timeout). V archivech pres google jsem nasel
> dost takovych zprav a jedinym resenim se zda byt v
> souvislosti s touto kartou pouzivat SKUTECNE stabilni radu
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> 2.2.x, kde x je dostatecne velke ~ 19,20.
>
> Nebo to nekomu funguje ve full_duplex dele nez dva dny a za
> husteho provozu ?
  ???

  No ja ji provozuji na tom OPRAVDU nestabilnim jadre (2.4.10, 2.4.14) a
funguje k plne spokojenosti. Hardware nejaky SGI, opravdu husty provoz.
  Pokud to funguje pod 2.2, zkus zjistit podle zmen v cem muze byt chyba.
I kdyz si myslim, ze ve 2.4 do toho nikdo oficialne upravy delat nebude
(jak jinak) a zpichnout nejaky workaround, jinak co ti brani pouzit jadra
2.2? Je urcite chyba v jadernem ovladaci, nebo treba v navaznosti na neco
jineho ci jinou feature teto rady?

  Cimz nechci byt mrcha ze to funguje, podle toho ze ten problem ma _fest_
hodne lidi, asi bude nekolik krasne chyboidnich serii ala rtl8139 ;-)
Tedy nektere karty funguji a nektere ne, asi to zvorali vyrobci karet.
Nebylo by resenim omlatit jim je o hlavu at dodaji errata? Kdyz uz je semo
tamo vypusti i Intel (ve slabe chvilce), mohli by se prekonat.
  Zkus jinou kartu nejakeho solidni znacky s podobnym chipsetem jestli dela
problemy take a pokud nebude, tak ten svuj zmetek reklamuj. (ted z hlavy
nevim jestli SMC dela tyto karty nebo ne). Nebo pokud je prodejce solidni,
vymenit ji proste za nejakou bezproblemovejsi.

> Tesim se na odpovedi, samozrejme ze do konfery :)
> 					     Z.P.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz