prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pondělí Listopad 26 17:50:32 CET 2001

 N> Podle vasich nazoru by mi musela benzin do auta nacepovat obsluha
 N> benzinky, protoze ja mam auto jen na jezdeni a nerozumim mu?

Ale no tak! Nikdo vas nenuti volat administratora na download souboru z
Internetu. To by bylo ekvivalentem cerpani benzinu.

 N> No a ja chci spravovat Linuxovy server pomoci nejakeho
 N> konfiguracniho
 N> nastroje, a nehodlam se pri tom hrabat v startovacich scriptech,
 N> nebo
 N> v konfiguracnich souborech.  - Je to vec nazoru.

Je to vec vysledku a vec pozadavku. Zalezi, co po systemu chcete.
Chcete-li neco specialniho, konfiguracni nastroj vam nepomuze. Jiste,
ze lze spravovat server pomoci konfiguracniho nastroje, ale logicky tam
nenastavite nic vic, nez s cim konfiguracni nastroj pocita. Pokud ma
pocitat se vsim, bude se jeho slozitost a velikost blizit nekonecnu.

Neni podstatne co chcete. Ja chci litat, no a co?

Petr

... Slon je mys vytvorena na zakazku vlady.