Nabourany ext2

Ing. Zdenek Havranek, HAF linux na sea-cv.cz
Úterý Listopad 27 08:23:54 CET 2001

Abych schrnul rady

> Skontrolovat fs
udelal jsem samozrejme predem, dokonce nekolikrat, posledni 2 behy bez chyb

> e2fsck -f -c /dev/hdc2
kontrola povrchu druhy den dopadla dobre, ale naslo to kupodivu dalsi chyby
na fs
(pri oprave to samo smazalo inkriminovane soubory vcetne adresaru, ve
kterych
byly)

> http://faq.linux.cz/21-podivny-soubor.html
Chtel jsem zkusit lde, nasel jsem jen src.rpm, prelozil jsem, na malou
partisnu vidi,
na 18GB pise:
[root na sirius /root]# rpm -q lde
lde-2.5.1-1
[root na sirius /root]# lde /dev/hdc2
User requested autodetect filesystem. Checking device . . .
Found ext2fs on device.
lde_seek_block: seek failed, errno=38
Read error: unable to seek to block in nocache_read_block, errno=524289
lde: EXT2_read_tables: read failed in EXT2_read_inode_bitmap

ALE  PROC?
To porad nevim a jsem docela neklidny, i kdyz jde jen o muj domaci rodinny
server. Linux bezel 46 dni a minimalne nektere zbourane soubory tam byly
kopirovany pres sambu nebo pres scp az po poslednim startu systemu.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:haf na sea-cv.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea na sea-cv.cz, http://www.sea-cv.cz
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-777-717303
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic