Fetchmail primo do zadaneho mailfolderu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 27 20:28:52 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 01:06:46AM +0100, Vaclav Stepan wrote:
> [...]

ja tohle delam takle:

 mda '/usr/bin/procmail -d %T'

usetrim si pak na stanici sendmail. Samozrejme to nejde pouzit
za vsech okolnosti, ale casto ano.

A pak jak uz bylo receno tridit to pres .procmailrc

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.