Redhat vs. SuSE

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Listopad 27 17:06:44 CET 2001

mozna pro prvotni instalaci a nastaveni, ozvete se,
az budete mit prvni vetsi problemy, jak Vam tenhle manual
pomohl. Mame v praci kolekci SUSE 7.1 server.
Videl jsem to, nic zajimaveho. Potrebujete to jen jednou.
Pri prvni instalaci. A pro prvni nastaveni nekterych veci.
Pri nejake takove 4-5 instalaci si na nej nevzpomenete.
Skoda nasich lesu. Stacilo by to v pdf. Druhou vytku
bych mel k alternativnimu DVD mediu dodane soucasne
Zbytecne naklady. Kdo je plati ? - no Vy. Uzivatel.
A jeste se s tim vytahuji.
A to vsechno je za nejakou smesnou sumu bratru 2.500,-Kc ;-)

radek.karaffa na ct.cz